تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/08/12 - 08:12
کد خبر: 412695

خرید کارتن بسته بندی | در انواع مختلف | "بهترین قیمت" | معتبرترین کارتن سازی در تهران

با گسترش تکنولوژی امروزه بدون نیاز به صرف هزینه های نجومی نیز می توانید تبلیغات خود را انجام دهید. همانطور که بالاتر در بخش کارتن لمینتی اشاره کردیم، چاپ روی این کارتن ها با کمترین محدودیتی قابل اجرا است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، امروزه استفاده از کارتن های بسته بندی نه تنها تسهیل کننده امور می باشد بلکه بسیار ضروری نیز بوده و عدم بهره مندی از آن ها موجب بروز مشکلات بسیاری می شود. با وجود اینکه عده زیادی از اهمیت استفاده از کارتن های بسته بندی آگاه هستند اما اطلاعات چندانی از کارتن سازی ندارند. دلیل این امر عوامل متفاوتی از قبیل عدم فعالیت تولیدی های کارتن در فضای مجازی و یا کمبود تعداد آن ها می باشد. خوشبختانه در چند سال اخیر این مسئله رو به بهبودی رفته و با یک جستجو ساده می توان به لیست طولانی از اینگونه تولیدی ها رسید.

با این وجود یکی از مسائلی که همواره برای افراد چالش بر انگیز بوده، عدم شناخت تولیدی کارتن با سابقه مناسب و البته کیفیت کار بالا می باشد. عده ای بر این باور هستند که ازدیاد تولیدی های کارتن کار را آسان تر کرده است؛ اما توجه داشته باشید که گزینه های بیشتر، انتخاب را دشوارتر می کند. با این تفاسیر سوالی که پیش می آید این است که اگر قصد تهیه کارتن را داشته باشیم چه کاری باید انجام دهیم؟ در ابتدا باید به اهمیت کارتن سازی و همچنین انواع مختلف آن پی ببرید و تنها پس از آن است که می توانید یک تولیدی خوب را از سایر تولیدی ها تشخیص دهید.

اهمیت استفاده از کارتن بسته بندی

خرید کارتن بسته بندی | در انواع مختلف |

از اهمیت کارتن های بسته بندی هر چه بگوییم کم گفتیم! یکی از مهم ترین کاربردهای کارتن  بسته بندی در جا به جایی کالا می باشد. تفاوتی ندارد قصد اسباب کشی داشته باشید و یا انتقال چند وسیله به محل کار خود، در هر صورت استفاده از جعبه ها می تواند کار شما را بسیار آسان کند. علاوه بر تسهیل در جا به جایی، مزیت دیگری که استفاده از کارتن های بسته بندی دارد این است که سرعت کار را نیز افزایش می دهد. به عنوان مثال اگر قرار باشد برای جا به جایی چند وسیله بارها بین دو مکان در رفت و آمد باشید، با استفاده از کارتن ها تعداد دفعات جا به جایی به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند.

لازم به ذکر است اهمیت استفاده از کارتن ها به این موارد ختم نشده و شامل انبار و نگه داری، مقاومت در برابر ضربات فیزیکی و بسیاری موارد دیگر می شود که در ادامه آن ها را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد. اما پیش از آن اجازه دهید با دو نوع کارتن پرکاربرد و البته پرمخاطب آشنا شویم.

کارتن لمینتی

کارتن لمینتی را شاید بتوان یکی از محبوب ترین کارتن ها نه تنها در کشور بلکه در جهان دانست! در این کارتن ها در واقع یک لایه مقوای چاپ شده روی ورق کارتن قرار می گیرد و امکان چاپ طرح دلخواه را روی بدنه کارتن فراهم می کند. این ویژگی سبب شده است تا کارتن لمینتی در تبلیغات بسیار مورد استفاده قرار بگیرد؛ چراکه همانطور که گفته شد با استفاده از تکنیک لمینت قادر خواهید بود تا طرح دلخواه خود را روی بدنه مقوا پیاده سازی کنید. در زمینه استفاده از رنگ ها نیز محدودیتی نداشته و می توانید رنگ های مورد نظرتان را نیز به طرح مذکور اضافه نمایید. در رابطه با تاثیر کارتن ها در برندینگ در ادامه، بیشتر توضیح خواهیم داد.

کارتن دایکاتی

دلیل نام گذاری کارتن دایکاتی به این اسم، دستگاهی به نام دایکات است که اینگونه جعبه ها را تولید می کند. اما اصلا کارتن دایکاتی چیست؟ کارتن های دایکاتی به کارتن هایی می گویند که در ابتدا ابعاد و اندازه مشخصی ندارند و پس از سفارش و بنا به خواست مصرف کننده تولید می شوند. همین موضوع تبدیل به مزیتی قابل توجه نسبت به سایر کارتن ها شده و افزایش سفارش اینگونه کارتن ها را در پی داشته است. با استفاده از کارتن های مذکور دیگر نیازی نیست جعبه هایی بگیرید که بیش از حد نیازتان بزرگ باشند. بلکه با مشخص کردن ابعاد مورد نظر خود، در کوتاه ترین زمان جعبه ای متناسب با نیازتان را دریافت خواهید کرد.

انبار و نگهداری

علاوه بر جا به جایی، انبار کردن محصولات نیز اهمیت ویژه ای در صنعت کارتن سازی دارد. تصور کنید یک فروشگاه مواد غذایی دارید؛ اکنون در صورتی که مشکلی پیش بیاید، مجبور هستید برای مدتی محصولات خود را در انبار نگهداری کنید. حال اگر بسته بندی مناسبی نداشته باشید که محصولاتتان را از عواملی مانند سرما و گرما حفظ کند چه سرنوشتی در انتظار کسب و کارتان خواهد بود؟ با توجه به مثال بالا می توان اینگونه نتیجه گرفت که امروزه استفاده از کارتن های بسته بندی اختیاری نبوده و در بسیاری از موارد اجباری نیز می باشد.

تنوع بالا

اکنون که با ویژگی و البته دلایل مهم استفاده از کارتن های بسته بندی آشنا شده اید نوبت به بررسی ویژگی های یک تولیدی کارتن خوب می رسد. یکی از عوامل مهم در انتخاب تولیدی، توانایی چاپ و تولید جعبه های مختلف است. ممکن است تولیدی را پیدا کنید که قیمت کارتن مناسبی را داشته باشند اما به دلیل تنوع پایین کارتن های آن موفق به یافتن کارتن مورد نظر خود نشوید.

به همین دلیل حتما هنگام انتخاب تولیدی، به این ویژگی( توانایی تولید کارتن های بسته بندی متنوع) توجه ویژه ای داشته باشید. لازم به ذکر است سپیدار کارتن با سال ها تجربه در زمینه تولید و عرضه کارتن های بسته بندی مختلف، انتخابی مناسب برای صاحبین کسب و کار و همچنین افرادی است که برای امورات خود نیازمند اینگونه جعبه ها می باشند.

تجدید پذیری

از جمله ویژگی هایی که مدتی هست مورد توجه مصرف کنندگان کارتن بسته بندی قرار گرفته است، قابلیت تجدید پذیری آن ها می باشد. چندی پیش این موضوع که عده ای پس از اولین بار استفاده از کارتن ها آن را دور میاندازند، موجب نگرانی عده زیادی از دوستداران طبیعت شده بود. خوشبختانه با تولید کارتن های تجدید پذیر و بسته بندی های پایدار این نگرانی تا اندازه زیادی حل و همین موضوع منجر به استقبال عده بسیاری از این کارتن ها شد. ویژگی مذکور باعث می شود تا بعد از دور انداختن کارتن، تنها در مدت زمانی کوتاه، مواد آن تجزیه شده و به طبیعت بازگردند. این کارتن ها هیچ آسیبی به طبیعت نزده و برخلاف کارتن های پیشین خسارتی نیز به بار نمی آورند.

قیمت کارتن بسته بندی

خرید کارتن بسته بندی | در انواع مختلف |

پس از اطمینان از کیفیت جعبه و کارتن نوبت به دیگر عامل تاثیرگذار بر انتخاب مصرف کننده یعنی قیمت می رسد. در رابطه با اهمیت قیمت کارتن بسته بندی توجه به این نکته ضروری است که قیمت های بسیار بالا و یا بسیار پایین هر دو موجب ضرر مصرف کننده و همچنین تولید کننده می شود. اجازه دهید صحت این موضوع را با مثالی بررسی کنیم.

تصور کنید شرکت تولید کننده کارتنی اجناس خود را با قیمت بسیار بالایی به مشتریان بفروشد؛ در این صورت نه تنها مصرف کنندگان کالای آن را خریداری نکرده بلکه تا مدت زیادی جعبه ها در انبار تولیدی مذکور خاک خواهند خورد! برعکس این موضوع نیز صادق است. تصور کنید شرکت تولیدی، اجناس خود را با قیمت بسیار پایینی به فروش برساند؛ طبیعتا برای این کار( کاهش قیمت کالاها) باید از کیفیت مواد اولیه بکاهد. در این صورت مصرف کنندگان پس از خرید متوجه خواهند شد که جنس کارتن ها کیفیت پایینی دارد و به همین دلیل قادر به استفاده از آن نخواهند بود. همچنین تولیدی مذکور به دلیل عرضه کالای بی کیفیت، مشتریان خود را از دست می دهد.

بنابراین یافتن تولیدی کارتنی مانند سپیدار کارتن که علاوه بر حفظ کیفیت کارتن های خود، قیمت مناسبی نیز داشته باشد کاری دشوار است.

کارتن سازی و تاثیر آن روی برندینگ

با گسترش تکنولوژی امروزه بدون نیاز به صرف هزینه های نجومی نیز می توانید تبلیغات خود را انجام دهید. همانطور که بالاتر در بخش کارتن لمینتی اشاره کردیم، چاپ روی این کارتن ها با کمترین محدودیتی قابل اجرا است. بنابراین اگر قصد دارید تا لوگو و یا آرم شرکتتان را روی کارتن ها حک کنید پیشنهاد می کنیم از کارتن های لمینتی استفاده نمایید. روش مذکور یکی از پرطرفدارترین روش های تبلیغات به خصوص برای کسب و کارهای بزرگ است. از سایت دیجی کالا گرفته تا آمازون همه و همه لوگوی خود را روی کارتن هایشان چاپ کرده اند. پس شما نیز می توانید از پتانسیل این کارتن ها جهت برندینگ استفاده کنید.

کارتن پستی

از جمله کارتن های پر استفاده دیگر می توان به کارتن های پستی اشاره کرد. اگر حتی یک بار به اداره پست سر زده باشید به احتمال زیاد پاکت و جعبه های پستی زیادی را مشاهده کرده اید. همچنین اگر قصد انتقال کالایی را از طریق پست داشته باشید مطمئنا به کارتن های پستی نیاز خواهید داشت. لازم به ذکر است که سپیدار کارتن تولید کننده انواع جعبه و کارتن های پستی در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد؛ برای سفارش این کارتن ها نیز می توانید به سایت سپیدار کارتن مراجعه کنید.

سابقه کاری سپیدار کارتن و رضایت مشتریان

خرید کارتن بسته بندی | در انواع مختلف |

گروه تولیدی سپیدارکارتن فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ در شهرک صنعتی عباس آباد آغاز نمود و پس از آن تبدیل به بخشی از صنعت کارتن سازی، چاپ و بسته‌بندی شد. سپیدارکارتن مفتخر است که

 طی سالیانی که مشغول خدمت دهی و فروش کارتن به افراد و موسسات مختلف بوده، کارتن هایی با بهترین کیفیت و البته مناسب ترین قیمت را در اختیار آن ها قرار دهد. جهت خرید کارتن و آشنایی بیشتر با خدمات دیگر این تولیدی می توانید به وب سایت سپیدار کارتن مراجعه کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
جدول لیگ برتر/ تداوم صدرنشینی استقلال
تداوم تساوی های بدون گل/ توقف پرسپولیس مقابل سپاهان
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top